نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2999
-
الف
+

جیمز کامرون فلمبرداری «آواتار2» راآغاز کرد

فلمبرداری فلم سینمایی «آواتار2» بعد از 3 ماه وقفه آغاز شد.

به گزارش آی فیلم 2، پس از بازگشت «جیمز کامرون» به نیوزیلند، فلمبرداری قسمت دوم فلم مورد انتظار «آواتار» پس از سه ماه وقفه، از سر گرفته شد.

جیمز کامرون و گروهش دو هفته گذشته را در قرنطینه به سر بردند و پس از آن با انتشار تصاویر پشت صحنه «آواتار2» خبر از ادامه فلمبرداری آن دادند.

به گزارش رسانه‌ها، با بازگشت کامرون به صندلی کارگردانی، دنباله‌های «آواتار» به اولین پروژه‌های بزرگ هالیوود تبدیل می‌شوند که فلمبرداری آن‌ها پس از شیوع کرونا ادامه پیدا می‌کند.

هفته‌ گذشته استودیوی یونیورسال نیز اعلام کرد که برای تصویربرداری «دنیای ژوراسیک:قلمرو» به استودیوهای پاین‌وود لندن بازخواهد گشت. در مقطع فعلی، استودیوی دیگری برای بازگشت برنامه‌ریزی نکرده است.

دولت نیوزلند جواز فلمبرداری «آواتار» را در ابتدای ماه جون صادر کرد. هر چند این تصمیم اعتراض برخی مقامات این کشور را به دنبال داشت اما بازگشت «آواتار» به نیوزلند برای بیش از 600 تن شغل ایجاد می‌کند.

گفتنی است جیمز کامرون به همراه جان لاندو تهیه کننده فلم «آواتار» قرار است روی 4 فلم تایید شده از آواتار کار کنند و گفته می‌شود بودجه ساخت این ۴ دنباله در حدود یک میلیارد دالر خواهد بود.

تاریخ اکران این فلم ها به ترتیب ۱۷ دسمبر ۲۰۲۱، ۲۲ دسمبر ۲۰۲۳، ۱۹ دسمبر ۲۰۲۵، و ۱۷ دسمبر ۲۰۲۷  میلادی اعلام شده است.

ع ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر